Uskutečněné akce

17.2. –Jak zabezpečit svůj nápad

26220022_10155254341060886_5392437560753381849_nKdy: 17.2.2018
Kde:
 Deli Maltez, Maltézské náměstí 13, Praha 1, 118 00 Praha
Čas: 17:00 – 17:00
FB událost zde
Cena: 1 500 Kč vč DPH
Kapacita: 15 osob
Registrace: na emailu elegantnicesko@gmail.com

 

Další z workshopů bude určený tvůrcům a vynálezcům, kteří si neví rady, jak si pojistit svůj nápad. Podíváte se i na to, jak lze využít patentový systém.

Co se bude probírat? 
Co a jak mohu chránit?
Co je to patent? Co je průmyslový vzor?
Jak na to, když váš nápad může být úspěšný i za hranicemi? Zahraniční aspekty
Jak získat rychle a efektivně světové technologie?
Kdy má výzkum vůbec smysl a kdy ne?

Více informací zde

18.10. – Ochrana nápadů a značek, aneb jak vydělat a neprodělat

15109339_354947844855122_8189909570928396361_nKdy: 18.10.2017
Kde:
 Úřad průmyslového vlastnictví, A. Čermáka 2a
Čas: 09:00 – 12:10
FB událost zde
Účast zdarma
Kapacita: 40 osob
Registrace: na odkazu zde nebo na emailu registrace@fenomen-znacky.cz

V návaznosti na úspěšné Snídaně s předsedou jsme pro vás připravili seminář „Ochrana nápadů a značek, aneb jak vydělat a neprodělat“.

Seminář v rámci podpory mezinárodní konkurenceschopnosti České republiky pro zájemce z řad podnikatelů, pracovníků výzkumu a vývoje, studentů i širší veřejnosti pořádá Úřad průmyslového vlastnictví ve spolupráci s Fenomén značky z.s, Český svaz vynálezců a zlepšovatelů (ČSVZ)  a Audit Profesional.

Více informací zde

27.4. – rešeršní databáze ESPACENET – základní znalost

snidaneKdy: 9.3 a 27.4.2017
Kde: Úřad průmyslového vlastnictví, A. Čermáka 2a
Čas: 09.30 – 12.30 hodin.
Registrace – Mgr. Žaneta Hanzalová, zhanzalova@upv.cz, tel.: 220 383 110

Jak získat cenné technické informace zdarma a legálně?
Pracujete na novém výrobku nebo technologii? Hledáte nový impulz pro další rozvoj vaší firmy? Chcete vědět,  na čem pracuje konkurence? Chcete mít informace o novinkách v oboru? Hledáte nová a zajímavá technická řešení?

Pak je tu pro vás databáze ESPACENET!

Více informací zde.

 

24. – 25.5. – Czech VR Fest

virtkonfKdy:  24. – 25.5.2017
Kde: Pražská tržnice, Bubenské nábřeží 306/13, Holešovice, haly 7 a 8

Festival virtuální a rozšiřené reality ve Střední Evropě.

Více informací na webu czechvrfest.com
FB zde

 5.4. – Snídaně s předsedou pro ČVUT

predsedaKdy: 5.4.2017
Kde: Úřad průmyslového vlastnictví, A. Čermáka 2a
Čas: 09:00 – 11:30
Registrace zde
Určeno pro zaměstnance a studenty ČVUT

Tématy budou: databáze, patenty, ochranné známky, průmyslové vlastnictví, průmyslové vzory, rešerše a další témata, která studenty zajímají.

 

6.4. – Každá značka může být úspěšná

audience-1677028_960_720

Kdy: 6.4. 2017
Kde: Etnosvět, Legerova 1832/40
Čas: 09.00 – 12.30
Vaše investice:  488 Kč
Registrace: na emailu registrace@fenomen-znacky.cz. Uveďte jméno, příjmení, IČ, adresu, email.
Přihlášení možné i zde
FB událost zde

Pro koho je určeno: pro začínající i stávající podnikatele, pro všechny, kdo o podnikání uvažují, pro všechny, kdo si chtějí své nápady a značky chránit

 

Budování značky a vlastní podnikání nás stojí mnoho energie, peněz a nápadů. Pokud si svůj projekt naplánujeme do detailu včetně právní ochrany v marketingové strategii, můžeme předejít mnoha problémům. Přijďte na workshop, kde se dozvíte, jak sladit svůj marketing s ochranou své značky a získat náskok před konkurencí. Na tomto workshopu, kterým vás provedou Michaela Chytilová (www.chytilova.cz)  a Michaela Závodná (www.meatballs.cz) , zjistíte informace, jak se ochránit a díky tomu vytěžit maximum ze svého podnikání.

Více informací zde
Článek s přednášející Michaelou Závodnou z Meatballs.cz najdete zde
Článek s přednášející Michaelou Chytilovou z chytilova.cz najdete zde

9.3. – rešeršní databáze ESPACENET – základní znalost

snidaneKdy: 9.3 a 27.4.2017
Kde: Úřad průmyslového vlastnictví, A. Čermáka 2a
Čas: 09.30 – 12.30 hodin.
Registrace – Mgr. Žaneta Hanzalová, zhanzalova@upv.cz, tel.: 220 383 110

Jak získat cenné technické informace zdarma a legálně?
Pracujete na novém výrobku nebo technologii? Hledáte nový impulz pro další rozvoj vaší firmy? Chcete vědět,  na čem pracuje konkurence? Chcete mít informace o novinkách v oboru? Hledáte nová a zajímavá technická řešení?

Pak je tu pro vás databáze ESPACENET!

Více informací zde.

2.3. – Snídaně s předsedou 3

snidane

Kdy: 2.3.
Kde: Úřad průmyslového vlastnictví
Čas: 09.15 – 12.00
Vstup zdarma
Určeno pro širokou podnikatelskou veřejnost
FB událost zde.

Přijďte si dát kávu s předsedou Úřadu průmyslového vlastnictví s Mgr. Ing. Josefem Kratochvílem.
Připravili jsme pro vás již třetí opakování úspěšné akce. Více informací o akci zde.

Nutná registrace na odkazu zde nebo na emailu registrace@fenomen-znacky.cz

 snidane8snidane2

16.2.  – Rodinné firmy v ČR a generační výměna

business-people-700x250Kdy: 16.2.2017
Kde: v zasedací místnosti v sídle AMSP ČR, Sokolovská 100/94 (Meteor Centre Office Park B), 186 00  Praha 8 – Karlín.
Čas: 08.30 – 11.00 hodin.

Určeno pro zakladatele a nástupníky RODINNÝCH FIREM s cílem neprodávat firmu a zachovat ji v rodinných rukách, i pro ty, kteří mají zájem rodinnou firmu založit.

Kapacita: 25 účastníků

Pracovní snídaně na aktuální téma s generální ředitelkou AMSP ČR – Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Evou Svobodovou.

FB událost zde

Účast ZDARMA..Více informací zde.

DSC_0441DSC_0481

 

14.11. – Snídaně s předsedou 2

snidane

Kdy: 14.11.
Kde: Úřad průmyslového vlastnictví
Čas: 08.45 – 12.00
Vstup zdarma
Určeno pro širokou podnikatelskou veřejnost
FB událost zde.
Pro více informací, klikněte zde.
Článek k akce zde
Tisková zpráva zde

predseda snidane ucastnici

Fenomén značky – Storytelling a osobní značka

Kdy: 5.10.2016
Místo: místnost KRB, Klimentská 1443/50, Praha 1
FB událost zde
Registrace na akci zde

 

Co se naučíte?
Jak poznat a budovat svoji osobní značku?
Váš příběh jako základ osobního marketingu
Struktura, dynamika, provedení a zapamatovatelnost
Jak prezentovat svoje schopnosti a odbornou způsobilost a působíte při takové sebeprezentaci sebejistě a přesvědčivě?
Jak rozvinout kreativitu pro tvoření příběhů
Jak zvládat a reagovat na námitky vašeho potenciálního obchodního partnera či na nečekané otázky, na něž neznáte odpověď

Více info o události ZDE

 story4story5

 

Snídaně s předsedou

27. září 2016

Možnost dát si kávu s předsedou Úřadu průmyslového vlastnictví s Mgr. Ing. Josefem Kratochvílem a dozvědět se, co vše Úřad dělá, jaké služby právě podnikatelům poskytuje a jak je mohou využít.
Téma průmyslového vlastnictví a značek se týká každého podnikatele.
Akce byla zdarma určena pro širokou podnikatelskou veřejnost.

FB událost zde
Článek k akce zde

14492562_327316374284936_4179813110675741538_nimg-20160927-wa0006

Fenomén značky – Inovace aneb jak zefektivnit a ošetřit své podnikání

25. května 2016

akce v rámci Týdne inovací
FB událost ZDE
FOTKY-FENOMEN-25.5.Čas: 09.00 – 13.30
Místo: Praha 1, místnost DON GIOVANNI, Flexi Office s.r.o., Ovocný trh 572/11

Zkrátka seminář Fenomén značky vám ukáže způsoby, jak si chránit své duševní vlastnictví, jak ušetřit peníze a vzít v potaz i variantu čerpání dotací, jak své podnikání právně ošetřit a jak efektivně využít barvy.Chtělo by to změnu? Nějakou inovaci a nový vítr, nové možnosti, zároveň se stabilními kořeny práva do vašeho podnikání? Přemýšlíte o dotacích? Jste si jisti, jak se ve vodách internetu a sociálních sítích pohybovat tak, aby to bylo právně v pořádku? Mohu použít tento obrázek, či úryvek textu? Druhou stranou mince je právě vaše duševní vlastnictví a jeho ochrana (co se stane, když konkurence použije podobné logo nebo nápad), máte přehled o tom, co je potřeba, aby se to nestalo? Díváte se na svůj web a víte, že by něco chtěl, nějakou změnu? Jste si jistí, že barvy, které máte v logu, na webu i na vizitce jsou vhodně zvolené a působí na zákazníky tak, jak chcete?

fz4

Více informací ZDE

 

Inovace, patenty a dotace v roce 2016

26. května 2016

akce v rámci Týdne inovací a ve spolupráci s Úřadem průmyslového vlastnictví
FB událost ZDE

FOTKY- FENOMEN-ODBORNY -26.5.Čas: 09.00 – 13.00
Místo: Úřad průmyslového vlastnictví, Čermákova 2a, Praha

 

Pro koho je určeno:
Seminář je určen pro podnikatelský sektor: výrobní podniky, podniky aktivní v oblasti výzkumu a vývoje a IT společnosti podnikající na území České republiky. Užitečné informace přinese stejně tak firmám všech ostatních zaměření působícím na území ČR. Vítání jsou i studenti a majitelé a zakladatelé start-up. A všichni, kteří se zajímají o inovace – jejich ochranu, obranu a financování).

odb4

Více informací ZDE

 

18. ledna 2016

Fenomén značky s podtitulem Jak… v roce 2016?

Video záznam z akce ZDE
FB událost ZDE

FOTKY - FENOMEN 18.1. - USKUTECNENE
První Fenomén značky v roce 2016 s tématy:  jak skloubit rodinu a práci, jak mít více energie a příležitostí a také jak správně networkovat, tedy jak se efektivně napojit na nové kontakty a příležitosti.

Přednášející:
Jana Klampflová
–  Předsevzetí do nového roku? Jak skloubit práci a rodinu – www.genderconsulting.cz – aneb jak si nastavit časový režim, jak určovat priority, jak na prokrastinaci a také o tom, jak vysoké cíle si dávat.

Kamila Zárychtová – Jak na networking – www.bforb.cz – O tom, co networking je, nejčastější mýty, jak úspěšně networkovat a vytěžit maximum, co Vás může brzdit …a další praktické rady a tipy, třeba i o tom jak se správně obléknout, zvednout si sebevědomí, nebo jak si pamatovat jména…

Jana Popelková – Jak zvýšit energii a eliminovat únavu –www.firemnicarodejka.cz aneb praktické rady a tipy, jak si nastavit duševní klid a rovnováhu a udělat si v životě prostor pro nové příležitosti, inspiraci, klienty i peníze. Dozvíte se také o tom, co jsou základní principy emoční detoxikace.

 

18. listopadu 2015

Fenomén značky v rámci Týdne podnikání

FB událost ZDE

FOTKY -FENOMEN-18.11. -USKUTECNENE

Tento Fenomén značky byl o příběhu obchodní značky. Na samotném začátku, kdy vzniká jméno, logo a webové stránky, je důležité klást důraz na barvy. Účastníci se dozvěděli, jaké barvit preferovat, jak sladit barevnost a vše podloženo konkrétními příklady. Už v momentě založení firmy je důležité zvážit její ochranu. Proč a jak v takovém případě postupovat a zda je možné značku ochránit i později, jsme si řekli v dalším bloku semináře. Ve chvíli, kdy existuje firma, začíná komunikovat na venek. Oslovujeme první klienty, hledáme prostor pro zviditelnění vlastního obchodního jména. Ukázali jsme pár příkladů, kterým je dobré se vyhnout a vysvětlili, jak pracovat s novináři i potenciálními obchodními partnery. Další část byla zaměřena na rétoriku a na příkladu celebrit jsme se učili mluvit. PR slavných může být silnou inspirací.

 

Přenášející:
Jana Popelková
M Media Group s.r.o. a www.firemnicarodejka.cz. Barvy a značka. Je barva značky důležitá? Jaké barvy vybrat? Mají barvy psychologický vliv na klienty?

Michaela Chytilová – Chytilová & spol., patentová kancelář, s.r.o. – www.chytilova.cz. Značka jako cenné vlastnictví firmy. Jak ověřit originalitu značky. Lze ji chránit proti zneužití? Je registrace důležitá? Co dělat v případě padělání značky?

Tomáš Hejda – agentura PR Mollo – www.prmollo.cz. Vy jste značka! Nejčastější chyby při sebeprezentaci, jak naštvat novináře a nedostat se do médií.

René Kekely – PR – mediální zastoupení osobností – www.renekekely.cz. Jak komunikovat svou značku – sám sebe
Co je nejdůležitější ve vlastní prezentaci? Jak si zlepšit rétoriku? Jak komunikují slavní? Pro zajímavost – jak vypadá PR zastoupení osobností a jejich projektů.

 

23. dubna 2015

díl IV. – Fenomén značky – cyklus na téma Budování a obrana značky

Sekce 1 – Budování značky
Já jako značka – 
Karel Voříšek a Jitka Vysekalová vystoupí na toto zajímavé téma a zároveň představí svoji novou publikaci Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., prezidentka ČMS
PhDr. Karel Voříšek, televizní moderátor

Sekce 2 – Obrana a ochrana značky
Ochranná známka v prostředí internetu (ochranná známka a internet, doménová jména, PPC reklamy, střety ochranných zámek a domén, praktické příklady)
Mgr. Tomáš Cimbota, advokát

Sekce 3 – Ochutnávka značky
Interaktivní workshop o komunikaci značky (jak uvést značku do povědomí, co dělat, když se něco pokazí, jak vystoupit ze stínu konkurence – to vše na praktických příkladech)
PhDr. Ing. Tomáš Hejda, PR MOLLO

Více info ZDE

 

26. března 2015

díl III. – Fenomén značky – cyklus na téma Budování a obrana značky

Sekce 1 – Budování značky
Budování značky v běhu času
 (praktické informace o budování značky)
ing. Jiří Mikeš, první český ADMAN

Sekce 2 – Obrana a ochrana značky
Někdo si zaregistroval moji značku!!! (co je nezapsané označení, střety nezapsaných označení a ochranných známek, jak se bránit proti neoprávněné registraci, příklady)
JUDr. Vladimír Zamrzla, Úřad průmyslového vlastnictví

Ochranná známka a autorské právo (ochranná známka a autorská díla, střety ochranných zámek, žalobní nároky při zásahu do autorského díla, praktické příklady)
Mgr. Tomáš Cimbota, advokát

Sekce 3 – Ochutnávka značky
Interaktivní workshop se značkou TeeGschwendner (seznámení s historií a současností značky, praktické informace o budování a ochraně dané značky, ochutnávka produktů značky)
Markéta Puzrlová, jednatelka ABIX Europe s.r.o.

 

19. února 2015

díl II. – Fenomén značky – cyklus na téma Budování a obrana značky

Sekce 1 – Budování značky
Ideál značky 
(praktické informace o budování značky)
Jana Šmejcová, Senior Business Planner Millward Brown

Sekce 2 – Obrana a ochrana značky
Význam známkoprávní rešerše při tvorbě značky (co je ochranná známka, zaměnitelnost značek z pohledu práva, čemu věnovat pozornost při výběru značky, příklady)
Mgr. Michaela Chytilová, patentový zástupce

Úvod do problematiky vymáhání práv z ochranné známky (ochranná známka a nezapsané označení, střety ochranných zámek, ochranná známka a nekalá soutěž, žalobní nároky při zásahu do OZ, praktické příklady)
Mgr. Tomáš Cimbota, advokát

Sekce 3 – Ochutnávka značky
Interaktivní workshop s jednou ze zajímavých značek (seznámení s historií a současností vybrané značky, praktické informace o budování a ochraně dané značky, ochutnávka produktů značky)
Představení značky MONAVIE

 

22. ledna 2015

díl I. – Fenomén značky – cyklus na téma Budování a obrana značky

Sekce 1 – Budování značky
Emoce při budování a komunikaci značky
(emoce v marketingu, emocionální argumenty v
komunikaci značky, jen emoce nestačí, efektivita reklamy
a emoce, příklady využití emocí v komunikaci značky)
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, PhD., prezidentka ČMS

Sekce 2 – Obrana a ochrana značky
Úvod do problematiky ochranné známky (co je ochranná známka, druhy ochranné známky, teritoriální vymezení, čemu věnovat pozornost, praktické příklady)
Mgr. Michaela Chytilová, patentový zástupce

Úvod do problematiky vymáhání práv z ochranné známky (různé možnosti vymáhání práv, obrana proti zásahu do ochranné známky, nekalá soutěž a značka, pojem padělku, praktické příklady)
Mgr. Tomáš Cimbota, advokát

Sekce 3 – Ochutnávka značky
Interaktivní workshop s jednou ze zajímavých značek (seznámení s historií a současností vybrané značky, praktické informace o budování a ochraně dané značky, ochutnávka produktů značky, hodnocení a soutěž o ceny)
Představení značky AHOLD

dubenleden

fotky uskutecnene